Proglašeno stanje epidemije uzrokovane korona virusom i uvođenje niza promjena u našim svakodnevnim životima, u situacijama narušene obiteljske dinamike, može dovesti do nasilja i to posebice prema ranjivim članovima obitelji kao što su djeca, osobe starije životne dobi i osobe s invaliditetom.
U takvim crnim scenarijima najnezaštićeniji su naši najmlađi, bilo da su neposredne žrtve ili promatrači nasilja u obitelji. Djeca intenzivno proživljavaju izloženost nasilju, opetovano pate, a ne mogu pomoći, zato trebaju našu zaštitu.
U to ime ne smijemo dozvoliti da, unatoč sezoni zatvorenih vrata, nasilje ostane neprijavljeno, jer kada se nasilje prijavi, djetetu ima tko pomoći.
Ministarstvo unutarnjih poslova, policija, itekako je svjesno rizika i pojačane mogućnosti eskalacije nasilja iza zatvorenih vrata stoga smo zajedno s Poliklinikom za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba i digitalnom agencijom Degordian krenuli u pro bono kampanju „Iza vrata“.
Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba i policija kontinuirano rade na prevenciji nasilnih i zlostavljajućih događaja koji uništavaju živote i brišu bezbrižnost s dječjih lica, no u ovim izvanrednim okolnostima socijalnog distanciranja i dugotrajnijeg boravka u svojim domovima, u tome trebamo pomoć čitavog društva, građana, susjeda, poznanika, djetetove najbliže okoline i medija.
Nasilje u obitelji i nad djecom nije privatna stvar. Odgovornost njegova sprječavanja leži na čitavoj zajednici i tiče se svih onih koji čuju i slute, a okreću glavu i šute.
Svaka dojava nasilja prevencija je ponavljanja i širenja nasilja.
Emitiranjem promotivnog spota i vizuala kampanje „Iza vrata“ dajete hrabrost onima koji se ranije nisu mogli odlučiti prijaviti nasilje te postajemo partneri u zaštiti djece, otkrivanju i suzbijanju nasilja.
Kampanjom „Iza vrata“ želi se senzibilizirati svakog pojedinca na reakciju kada naslute rizik i prijetnju sigurnosti djeteta ili drugog ranjivog člana obitelji, tako što će svoje sumnje dojaviti policiji.
Budimo partneri!
Potaknuti društvenom odgovornošću i empatijom svi sudionici ove kampanje, od strateško-kreativne digitalne agencije Degordian pa do Tarika Filipovića, u njenom stvaranju sudjelovali su pro bono.
Pogledajte video na linku: https://we.tl/t-zslva0jTKe
Izvor: MUP RH
Foto: YouTube