Kada je Euroart 1993. godine krenuo s radom, malo tko je mogao očekivati da će se razviti u modernu, svjetski priznatu agenciju koja će 2020. imati urede s 35 zaposlenih, realizirati brojne projekte diljem svijeta, a ipak i dalje ostati pozicionirani u našem “malom” gradu.

Jurica Vuković na čelu Euroarta93, sa svojim je suradnicima pozitivno i uspješno završio 2019. godinu.
Njihove web stranice, web aplikacije, mobilna rješenja i marketinške usluge poput vizualnih identiteta, dizajna knjiga, oglasa i sl. postali su prepoznatljiv sisački brend.

Brojne nagrade i priznanja koja su ostvarili za svoj rad, ponosno stoje u moderno opremljenim prostorijama u Rimskoj ulici.

Poslovni prostor Euroarta93 proteže se na 300 kvadratnih metara podijeljenih na dva kata i tri manje otvorene prostorije, u kojima su smješteni dizajneri, developeri/programeri i voditelji projekata/manageri.

Danas ih je posjetio zamjenik župana Ivan Celjak, mag.iur., budući i Sisačko-moslavačka županija kroz različite programe na području gospodarstva, prepoznaje i ulaže u nove tehnologije, a posebno one na području IT-a te gaming industrije.
Tako je upravo Tehnička škola Sisak prva u Hrvatskoj u ovoj školskoj godini ponudila novi obrazovni program tehničara za razvoj videoigara, a u Novskoj se potiču mladi kroz inkubator Pismo na učenje i razvoj novih vještina na području videoigara.

Područje dizajna, razvoj aplikacija, marketing…samo su neka od brojnih područja u kojima Siščani odlično posluju i predstavljaju primamljivu priliku za mlade naraštaje u kojem smjeru nastavljati svoje školovanje.

Zamjenik župana Ivan Celjak, u pratnji direktora Jurice Vukovića obišao je moderno opremljene urede i razgovarao sa zaposlenicima koji svakodnevno rade na brojnim projektima koji su ovu tvrtku uzdigli visoko na svjetskoj ljestvici.
Raiffeisen bank, PBZ, OTP banka, Coca-Cola, A-Z, HNS, samo su neka od poznatih imena za koje je sisački tim radio.
Ova uspješna sisačka priča dokaz je da se u Sisku može kvalitetno i predano raditi te razvijati dalje i širiti na inozemna tržišta.