Radno okruženje sa sretnim zaposlenicima dovodi do većeg angažmana i produktivnosti te snažnog rezultata. No negativnost na radnom mjestu može štetno utjecati na kulturu. Evo nekoliko savjeta za rješavanje teških razgovora.

Komunicirajte i surađujte

Dio učinkovitog menadžera može biti i sjedenje sa zaposlenicima i teški razgovori o njihovim stavovima na poslu. Komunikacija je ključna za izgradnju jakih timova. Gdje je moguće, menadžeri bi trebali surađivati sa svojim zaposlenikom, bilo kroz podučavanje, izradu plana za poboljšanje ili pružanje specifičnih povratnih informacija. Razgovarajte o utjecaju negativnog stava na tim i budite otvoreni za saslušanje stajališta zaposlenika. Kakvo je porijeklo negativnosti zaposlenika? Kako se tome možete pozabaviti u budućnosti i poboljšati stavove ljudi? Iako ove situacije mogu biti neugodne, pomaže ostati pozitivan i usredotočiti se na postizanje dobrih rezultata. To je nešto iza čega svatko može izaći.

Utvrdite postoji li osnovni, veći problem

Važno je napomenuti da loš odnos zaposlenika na poslu može odražavati veći problem u organizaciji. Prema nekoliko studija, ispod negativne zafrkancije moglo bi postojati nešto što zahtijeva daljnju raspravu. U drugim slučajevima negativne emocije ukazuju na rast i dio su procjene iskustva. Ponekad je pomalo zdravo i zdravo. Iskoristite ovo kao priliku da provjerite puls s cijelim timom. Pustite ljude da to izbace iz svog sustava, pa krenite dalje.
Budite precizni u vezi s promjenama koje želite vidjeti. Zaposleniku može biti teško promijeniti svoje ponašanje ako mu nije jasno što treba promijeniti.

Poboljšajte svoje vještine treninga

Menadžeri bi trebali biti opremljeni vještinama i obukom potrebnim za rješavanje loših stavova i njihovih posljedica. Primjerice, podučavanje vaših zaposlenika može biti učinkovita taktika u pretvaranju loših stavova u pozitivne. Sposobnost prepoznavanja znakova i razumijevanja različitih vrsta ličnosti i stilova komunikacije uvelike ide prema stvaranju pozitivnijeg radnog mjesta.

Naglasite “mi”

Na kraju, posao sjajnog menadžera je osnažiti cijeli tim za uspjeh, a ne samo svakog pojedinca. Kad raspravljate o problemima na radnom mjestu i pokušavate eliminirati negativnost, najbolje je svoje ciljeve staviti u “mi” tako da svi razumiju ciljeve koje pokušavaju zajedno postići.

Izvor: F. I.
Foto: pixabay