Vaterpolo klub “Siscia” iz Siska ne prestaje nas iznenađivati idejama koje daleko nadmašuju dosege uobičajenog sportskog marketinga.
Teško bi se u Hrvatskoj pronašao sportski klub koji je jednako zanimljiv vaterpolskim zaljubljenicima kao i osobama koje ih prate iako same nisu vezane uz sport.
Od profesionalnog dizajna službenih klupskih oznaka, sportske opreme i svih detalja koji se mogu povezati s klubom, do vrhunski promišljene komunikacije s javnošću, baš ništa se ne prepušta slučaju. Zato i ne čudi što sportsku opremu s oznakama sisačkog kluba naručuju iz svih krajeva Hrvatske, ali i iz inozemstva (službene kupaće gaćice Vaterpolo kluba “Siscia” nosi i švicarski reprezentativac), a iz dubrovačkog “Juga” su s prijedlogom suradnje pokušavali stupiti u kontakt s marketinškom agencijom Vaterpolo kluba “Siscia” jer ih je zanimalo tko i kako uređuje službene stranice kluba.
Posebnu viziju vaterpola i specifičan pristup organizaciji i radu kluba, prepoznali su i u Hrvatskom vaterpolskom savezu koji snažno podržava razvoj vaterpola u Sisku, a ta je suradnja omogućila i dolazak brojnih vaterpolskih reprezentativnih selekcija na pripreme u Sisak u kojem su se, u posljednje dvije godine, uz hrvatsku vrstu pripremale i reprezentacije Italije, Španjolske i Mađarske, a kao poseban poklon za 25 godina postojanja “Siscije”, na sisačkom bazenu, 12. 3. 2019. godine odigrana je i službena utakmica Svjetske lige između reprezentacija Hrvatske i Srbije.
U posljednjih desetak godina iznenadili su nas na toliko različitih načina, ali ovoga ljeta jedna ideja koja je imala namjeru zabaviti članove kluba izvan vaterpolske sezone, odjeknula je izvan svih zamislivih dosega!
Članovi, navijači, simpatizeri kluba, ljubitelji vaterpola, ali i osobe koje nikada ni nisu bile u Hrvatskoj, javljaju se iz krajeva diljem svijeta, od Galapagosa do Južne Koreje, s fotografijama na kojima se ističu klupska obilježja pri čemu je ručnik s motivom Sisačke mornarice očiti pobjednik u popularnosti među fanovima.
U klubu kažu kako je dosjetka o “Sisciji” do Tokya, prepoznata od veselih i dobronamjernih ljudi kao jedan interaktivni oblik komunikacije s klubom, ali i cijelom sportskom zajednicom, te je nekako prirodno prerasla u akciju dobre volje pa će je podržavati i poticati sve dok se netko ne javi baš iz Tokya.
Čini se kako bi im se želja ubrzo mogla i ostvariti jer se u akciju uključio i renomirani proizvođač sportske opreme, tvrtka Diapolo i predložila suradnju kreiranjem i stavljanjem na tržište posebne linije proizvoda s oznakama Vaterpolo kluba “Siscia”, a koja bi putem web trgovine bila dostupna u svim državama svijeta. Prema onome što znamo, čekaju se konačna dizajnerska rješenja tako da bi do kraja 2019. godine “Siscia” uistinu mogla dobiti svog prvog navijača u državi izlazećeg sunca.