Vesela udovica Opere b. b. publici se očito svidjela, a to nimalo ne čudi jer je riječ o produkciji koja je na malom scenskom prostoru gledateljima/slušateljima pružila veliku dozu zabave, veselja i glazbenih užitaka, mnogo dopadljive glazbe, naglašenoga šarma i ležernosti.

Salon u Crnogorskoj ambasadi u Parizu; slavi se rođendan kneza. Ali, veleposlanik barun Zeta zabrinuto iščekuje dolazak mlade udovice, zemljakinje Hanne Glawari, koja je naslijedila golemo bogatstvo. Ukoliko se uda izvan zemlje, na primjer u Parizu, to bogatstvo će biti izgubljeno za njihovu siromašnu zemlju. Barun je smislio da tajnika svoje ambasade, grofa Danila, oženi Hannom i tako domovini sačuva njen imetak. Danila, međutim, još nema – on je u “Maximu”, kod privlačnih pariških grizeta. Pojavljuje se Hanna i svojom ljepotom, a pogotovo imetkom, privlači udvarače, no ona je oprezna, ne želi da je neko uzme zbog njenog novca. Napokon osvane i Danilo, umoran od provoda u ‘Maximu’.
Danilo je nekoć, u domovini, htio oženiti tada još siromašnu Hannu, ali to je spriječila njegova obitelj. Iako joj je još uvijek sklon, on to krije kako Hanna ne bi povjerovala da ga sada privlači njezin novac, pa odbija barunov zahtjev za vjenčanje s Hannom.
U međuvremenu se mlada veleposlanikova žena Valencienne nađe u škripcu: zagubila je lepezu, na kojoj je njen udvarač de Rosillon ispisao ljubavnu izjavu. Slučajem lepeza dospije u barunove ruke, no on još ne zna da pripada njegovoj ženi.
Danilo za vrijeme plesa udaljava Hannine udvarače. Kako je ona njega izabrala za valcer, on objavi prepuštanje tog plesa drugome, za deset tisuća franaka. Svi se povlače, pa Danilo privoli uvrijeđenu Hannu da zapleše s njim.

Za komični element pobrinuli su se Nenad Tudaković i Nada Abrus te su uz Blanku Tkalčić i Sinišu Galovića nadopunili sliku vrsnih izvođača.

Iznenađenje večeri bio je nastup dviju prvakinja baleta HNK u Zagrebu, Mirne Sporiš i Ervine Sulejmanove u ulozi grizeta.

Mirna Sporiš i Ervina Sulejmanova